عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر

شاطر | 

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/02/2010

مُساهمةموضوع: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 18 فبراير 2010, 1:54 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

احم احم انا النهارده كده كنت مضايق شوية

قولت ارفع رايه العصيان
7
7
7
عزيزي العضـو عزيزتى العضوة اللي عاوز يموت الاداره و المشرفيــن من الغيظ ... يتبـع التعليمــات التاليــه وسيجـد نفســه مطــرود إن شاء الله

ماعليك الا انك تفتح ودانك وتفتح معايا .. وانا أضمن لك كل شي مع قطع الغيار ,,
وكــل شي موضـح بالأمثــله لتسهيــل استخـدامهــا:

((نحــن في خــدمــة الاعضاء الصغير قبل الكبير))

1-أدخــل أي قسم وأكتب أي موضــوع مالهوش دخــل في هذا القسم الموضوع في وادي والمنتدى في وادي
مثال .... أكتب موضوع رياضي في قسم الشعر والادب مثلاً ,,
ويفضــل لو تكتـب عليه (( ارجــوا التثبيـت )) يكون لها طعم احسن واحلى
وانا على فكرة لن اقبل ان اتواجد فى المنتدى بعد الان الا بعد تثبيت موضوعى هذا

2- خـذ لك موضـوع نازل جـديد من أي قسم انسخـه واكتبـه بإسمك مره ثانيه في نفس القسم
ويفضــل تكتب عليـه ((( فكــره جديــده )))
(( هنا المشــرف يدوخ.. .. ومش هيعرف فين الموضوع المكـرر عشــان يحــذفه ))

3- لا تشارك في أي قسم ولا ترد على أحد .. وبعدين أطلب من الإدارة تحطك عضو فعال وكل يوم أرسل تظلّم إذا ماعبروك؟؟
(( صدقني اذا ماعبروك اضرب بوز وازعل... اضمن لك الترقيه إلى عضو يحمل وسام))

4- اكتب موضوع في قسم الشكـاوي والإقتراحــات ((الحقوووو ووووني )) طبعـا هيجيلك المشرف او الاداره
واكتب في الموضوع (( واحــد صفــر )) وجنبها صـوره واحــد يضحــك

5- شكّك في أي موضوع يـطرح في المنتدى .. في كل موضوع اكتب (( انا شفت الموضوع ده قبل كده في منتدى ثاني))
((خلي العالم تــفهم أنه موضوع مسروق))

6- ادخل على أي موضوع مثبت ... وأكتب عليه ارجو الرفع

7- حاول ترد على المواضيع القديمه ..... طلع الغبار ... والجديده خليها تنزل
(( كده تقلب القسم بتاع المشرف فوق تحت ))

8- شوف لك مشرف أو مشرفه مدير او مديره وتلزق فيه ......... كل يوم إرسله رسائل خاصه
تقـول له إيه رايك فى الموضــوع الفلاني ... حاسس انه مش حلو
احذفه الله يخليك ... ولا الموضـوع ده حلو ثبته الله يخليك
(( هنا المشرفين او الاداره يكرهو اليوم اللي خلـوه بقى فيه فى الاشراف او فى الاداره))

9- دقق في إملاءات المشرفين و الاداره... ورد عليهم فقط لتصحيح الإملاء ولا تجيب سيرة الموضوع

10-عند تعيين أي مشرف جـديد ... أبدا الكلام عن الواسطة وأنه ما يستاهل ولمح أن الإدارة كلها وسايط
هــذه تغنيــك عن كل الوســائل اللي راحــت

اوعى حد يزعل لا المشرفين ولا المشرفات ولا اى حد من الاداره ههههه
ربنا يجيب العواقب سليمة

و ربنا يستر ومترميش برة المنتدي

يا ريت الساده المشرفين و بقيت الاداره مش يكونوا زعلوا منى انا بس اضحك معاكم ههههه

{.... توقيع FeT00 ....}

{..wiiiiika007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 18/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 18 فبراير 2010, 3:07 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

ايه ياعم داااااااا
دا انت كده عايز الحرق
ههههههههههههههههههه
وربنا تموت صح
بس ابقىاعملها

نيس توبيك يا واااااااااد

تحياتى

ويكااااا

{.... توقيع wiiiiika007 ....}

{..ساحرة البشر..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 18/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 18 فبراير 2010, 5:34 pm

ههههههههههههههههههههههههه

كده مش غيظ بس كده ضغط وسكر كمان

تسلم توبيك جميل

{.... توقيع ساحرة البشر ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 18 فبراير 2010, 5:42 pm

تسلم ويكا علي مرورك يا جميل

{.... توقيع FeT00 ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الخميس 18 فبراير 2010, 5:44 pm

نورتي التوبيك ساحرة دايما متألقة بردودك الجميلة

{.... توقيع FeT00 ....}

{..darsh..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 11/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الأحد 28 فبراير 2010, 8:18 pm

يا ابن الايه يا لعيب

تصدق انا هعمل الفكره دى

بس انت تجرب الاول علشان اضمن المفعول وانى هطرد طرده تمام

تقبل مرورى يا fetoo

darsh

{.... توقيع darsh ....}

{..a7med t!to..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الثلاثاء 02 مارس 2010, 2:19 pm

ههههههههههههههههههه

جميل يا فيتو

بس المشكله انا مش شايف مشرفات

ومش شايف مشرفين للاقسام

انت كدا بتجبها فيا انا بقى

هههههههههههههههههههههههههههه

جميله الفكر يا واد

وليكوا حق

انا مش شايف اى اهتمام من الاشراف

وانا منهم

نايس توبيك

{.... توقيع a7med t!to ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء 03 مارس 2010, 1:55 pm

نورتوا التوبيك احلي اغضاء
منوريـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

{.... توقيع FeT00 ....}

{..الصاعق..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 24/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء 03 مارس 2010, 6:41 pm

جمييييييييل يا فيتو
ادينى رنه لما تطرد
ماشى

الصاعق

{.... توقيع الصاعق ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 05 مارس 2010, 4:33 pm

قشطة نورت يا صاعق

{.... توقيع FeT00 ....}

{..stay live..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 11/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   السبت 06 مارس 2010, 9:41 pm

ايه ياعم فيتو ده
بس عموما انا معاك في اي حاجه تقولها يا معلم

تسلم الايادي

{.... توقيع stay live ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الإثنين 08 مارس 2010, 8:39 pm

قشطة يا معلم نورت يا حبيب قلبي

{.... توقيع FeT00 ....}

{..eCkO..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 16/10/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   السبت 13 مارس 2010, 2:06 am

بــس بيتــهيـألـى يافيــتو الموضوع ده متكرر ههههههه

دا المشكله ان انت كمـان مشرف

نايس توبيـك

{.... توقيع eCkO ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء 17 مارس 2010, 12:18 am

انا كنت منزله قبل الاشراف ههههههههههههههههههههههههههه
نورت التوبيك يا جميل

{.... توقيع FeT00 ....}

{..khaled seef el-deen..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 09/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء 17 مارس 2010, 4:05 am

انتوا عندكوا حق والله بس ايه ده خطك وحش اوى واخطائك الاملائية حلوة يعنى عشان متزعلش والنبى خلينى مشرف هو انت لحقت تاخد الموضوع ده منى امتى
وكده كفاية لتفجرنى
بس فى الاخر
دمك زى العسل برده

{.... توقيع khaled seef el-deen ....}

{..fasfosa..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 07/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الأربعاء 17 مارس 2010, 1:27 pm

بينى وبينك
الاداره متغاظه خلقه
ههههههههههههههههههههههههههه

{.... توقيع fasfosa ....}

{..FeT00..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: عايز تموت المشرف والادارة من الغيظ وتتطرد كمان؟؟؟؟؟؟؟   الجمعة 02 أبريل 2010, 7:54 pm

منورين التوبيك يا رجالة والله

{.... توقيع FeT00 ....}

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1