كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى


~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

 
 
    اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر
 

شاطر | 
 

 كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة
 
 avatar
 
{..mahmoudkhalel..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 24/11/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الخميس 05 نوفمبر 2009, 3:20 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



لو رايح تخطب واحدة (طبعا واحدة أمال واحد)ممكن تطلب منها تعمل لك بطاطس

لو راحت المطبخ عشان تعمل البطاطس من غير ما تسألك تحبها إية(مشوية مسلوقة مهرية)....تبقى متسلطة-شوف إزاى!!-وها تتعبك وقوم إستأذن

ولو جابت طبق البطاطس وقشرت قدامك تبقى حاجة من إتنين

1-تكون بتحب المنظرة-و برضة خد حذرك منها
2-تكون عايزة تفرج أمك على شمللتها وحلاوة عمايلها(ودى بقى ،أنا شخصيا مش عارفة أفسر نفسيتها)


وممكن تدخل المطبخ بعد ماتعرف إنك عايز نوع معين

إجرى وراها على المطبخ
لو غسلت البطاطس قبل ماتقشرها تبقى موسوسة(أو بتقشعر زى حالاتى)

لو غسلت البطاطس بعد ماتقشرها- وقبل ما تخرطها- تبقى بتهتم بالتفاصيل


لو غسلتها بعد ما خرطتها وقبل ما تحطها فى الزيت (مع إنة واجب عليها يعنى)تبقى بتحب اللمسات الأخيرة

لو ماغسلتهاش إللا قبل ما ترميها فى الزيت (يعنى مرورا بمرحلة التقشير إنتهاء بمرحلة التخريط)تبقى معفنة ولو إتجوزتها و حبت تمسح ها تمسح الفراغات بين النابوليا(العفش يعنى)أو الأماكن الظاهرة

وفى الحالة دى خد بعضك وفى أقرب تاكسى إرمى نفسك


طبعا واحد أو واحدة(عندهم كمية ظرف يعنى)يسألوا طب لو قالت مش ممكن تكون جاى علشان تأكل بطاطس -تبقى فهمتك ياجميل وساعتها إوعى تدعى على
مستنى ردردكم
والسلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة

{.... توقيع mahmoudkhalel ....}
 
 avatar
 
{..lavandula..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/07/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الخميس 05 نوفمبر 2009, 11:58 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ههههههههههههههههه


لا يا راجل هو هو الجواز بقى بالبطاطس يعنى مش بالبطيخ يعنى مرة حمرة وعشرة قرعة
كويس ودى بقي التطور الطبيعى بتاع الحاجة السقعة



نيس توبيك يا مان
تقبل مرورى

{.... توقيع lavandula ....}
 
 avatar
 
{..mahmoudkhalel..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 24/11/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الجمعة 06 نوفمبر 2009, 2:31 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ربنا يكرمك على الردود اللى انت قايمه بها معايا وشكراً جداً جداً ..............

والجواز عموماً احنا بنحاول نبسطه للرجاله عشان الفرصه تبقى كبيرة للبنات ........

فهنعملهم ايه بقا اسهل من كده عشان يتجوزوا ........

بطيخه وخافوا منها .......

طبيخ وخفنا ليكون فيه بنات ما بتعرفش تطبخ ........

قلنا البطاطس اسهل حاجة ولو ما بتعرفش تشترى بقا اسهل لها ........

شكرأ مرة تانية يا lavandula على المرور

{.... توقيع mahmoudkhalel ....}
 
 avatar
 
{..lavandula..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/07/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الثلاثاء 10 نوفمبر 2009, 11:32 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



العفو


والبنت مش طبيخ بس يا عم الاستاذ والا كدا يكون الراجل بطن بس

{.... توقيع lavandula ....}
 
 avatar
 
{..mahmoudkhalel..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 24/11/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الخميس 12 نوفمبر 2009, 10:12 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



لا بس دى سنه الحياه ولا ايه يا جميل

{.... توقيع mahmoudkhalel ....}
 
 avatar
 
{..lavandula..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/07/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الجمعة 13 نوفمبر 2009, 2:57 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يالهوى هو ف حد لسه بيفكر كدا

احنا عصر السرعه مفيش وقت للقعدة والطبيخ والكلام دى

يعنى تيك اوى

{.... توقيع lavandula ....}
 
 avatar
 
{..mahmoudkhalel..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 24/11/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الأحد 15 نوفمبر 2009, 12:50 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



واللى بيحب طبيخ البيت يكره بقا من هنا وجاى

{.... توقيع mahmoudkhalel ....}
 
 avatar
 
{..sleeppeauty..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 10/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الأحد 15 نوفمبر 2009, 3:57 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



هههههههههههههههههههههههه طيب ماكلنا بنعرف نطبخ بطاطس لالالا اختبارها فى المحشى وبالذات الكرنب ولعب لو صبرت يبقى تنفع ولو فشلت اعمل يفتة على باب البيت والجامعة واكتب فيها يالهووووووووووووووووووووووى مش بتعرف تعمل محشى

{.... توقيع sleeppeauty ....}
 
 avatar
 
{..mahmoudkhalel..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 24/11/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الثلاثاء 24 نوفمبر 2009, 4:42 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



لا انت اختبارك جامد فكره هههههههههههههههه

{.... توقيع mahmoudkhalel ....}
 
 avatar
 
{..sleeppeauty..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 10/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   السبت 28 نوفمبر 2009, 1:25 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



مشكور على الرد بس شكل البنات مو رضين يدخلو حد على ردى علشان محدش يعرف طريقة الاختبار الصعبة دى حد يغششهم يعملو المحشى ازاى الحقو ياصبايا

{.... توقيع sleeppeauty ....}
 
 avatar
 
{..أميرة الحب..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 27/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الثلاثاء 01 ديسمبر 2009, 5:44 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



علي فكرة انت غلطان لان مفيش اسهل من المحشي وخاصة الكرنب و الجواز اساسه مش الطبيخ بالنسبه للبنات لكن بالنسبه للرجاله اساسي
علي رأي المثل
)أقرب طريق لقلب الرجل معدته(
فالعيب مش ع البنات بس و انتوا كمان يا رجاله

{.... توقيع أميرة الحب ....}
 
 avatar
 
{..sleeppeauty..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 10/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الأربعاء 02 ديسمبر 2009, 4:50 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ههههههههههه تؤتؤتؤتؤتؤتؤتؤ لازم تستعملى سمن النخلتين جوزك يرجع فى وكلتين على راى الصعيدة المشكلة مو فى الطبيخ ياختى المشكلة فى فن التعامل بين الرجل والمراءة مين قال ان المشكلة فى الطبيخ بس الاختبار دة لطول النفس بس انا واحد من الناس بسوى كل شى الحمد لله العزوبية بتعالم ولسة بنتعلم يوم عن يوم وكل كرنباية وانتى طيبة بتعرفى تعملى ورق عنب ؟
تحياتى عمرو

{.... توقيع sleeppeauty ....}
 
 avatar
 
{..أميرة الحب..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 27/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الأربعاء 02 ديسمبر 2009, 5:54 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



فعلا المشكلة في طريقة التعامل بين الطرفين لكن ده مايمنعش ان فن الطبخ له تأثيره ع الرجاله انا اعرف ان فيه رجاله وهما بيخطبوا عروسه شرطهم الاساسي هو فن الطبخ ولو فيه حد راجع لبيته متضايق واول مايلاقي اكل درجة تانية طبعا بعد اكل السيده الوالده اكيد هينسي الزعل حتي ينسي اسمه ومادام فيه ناس بتعرف تعمل كل شئ يبقي مفيش احلي من حياه
وانا الحمد لله بعرف اعمل محشي ورق العنب

{.... توقيع أميرة الحب ....}
 
 avatar
 
{..sleeppeauty..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 10/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الأربعاء 02 ديسمبر 2009, 9:37 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



هههههههههه انا كنت خاطب وحدة مش بتعرف تطبخ قولت لها ماعليكى انا عليا الطبيخ وانتى طورة طورة على راى الهنود تتعلمى وكنا متفقين مرة عملة رقاق فتحت ايدها بالسكينة والله كمان مرة المشكلة فى التفاهم ليس الا فى اية اما الحياة بين الناس تمشى على وتيرة وحدة يعنى حب قبل الجواز وبعد الجواز كل واحد ماشى بعيد عن التانى وفية كتير كدة فالمشكلة مش مشكلة طبيخ المشكلة مشكلة ان كل وحدة بتبص للتانية وكذالك الشباب والله ياشباب كتير منا بيكون فى ايدية النعمة ومايدرى بيها واسف على الاطالة على كدة استازة فى عمل جميع انواع المحشى هههه خلاص انا معزوم

{.... توقيع sleeppeauty ....}
 
 avatar
 
{..أميرة الحب..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 27/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الخميس 03 ديسمبر 2009, 3:56 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



طبعا حضرتك تشرف في اي وقت و عندنا انواع محشي كتيير حلو ورقاق احلي

واكيد لو كل واحد بص لحياته و عيشته مع زوجته واولاده اكيد هيبقي سعيييد في حياته و يستمر الحب من قبل الزواج الي ما لا نهايه

{.... توقيع أميرة الحب ....}
 
 avatar
 
{..boody..}
مرشح للاشراف
مرشح للاشراف

سجل فى : 02/12/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الخميس 03 ديسمبر 2009, 8:45 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



وفى الحالة دى خد بعضك وفى أقرب تاكسى إرمى نفسك

هههههههههههههههههه

على فكره معظم البنات اليومين دول ملهمش فى الطبيخ

يعنى اخرها تفضل قدام المرايا بالساعتين تلاته
وسايباك واقف مستنيها فى الشارع
واول ما تشوفها وتكون متضايق منها تقولك
وحشتنى يا حبيبى
هو ده اخركو اليومين دول

المهم ان الرجاله برده طبخهم حلو
بدليل ان اى شيف فى اى مطعم بيكون راجل
مش كده ولا ايه؟؟؟؟؟؟؟

{.... توقيع boody ....}
 
 avatar
 
{..sleeppeauty..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 10/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الجمعة 04 ديسمبر 2009, 2:10 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



على فكرة يامان صوبعك مو متل بعضهم وفعلا اللى عايز بينى بيت صحيح والله يرجع لسنة النبى علية الصلاة والسلام ومعاملتة مع زوجاتة وشوف الادب والاخلاق فى المعملة انا من يوم مافكرت انى ارتبط قولت اشوف النبى كان بيعمل اية حتى فى الزعل لها مواقف جميلة حتى فى تزين المراءة الرسول علية الصلاة والسلام اما كان يرجع من الغزوة ماكن يدخل غير باليل عارفين لية حتى تجهز الزوجات نفسهم لاستقبلهم وانت بتقول تقعد قدام المريا هية قاعدة لمين لنفسها ولا البنى ادم اللى جاى هوة ولا كدة عاجب ولا كدة عاجب اسف انى كنت اطيل عليكم بس انا مشكلتى الصراحة وصديقك من صدقك وليس من صدقك تحياتى
عمرو

{.... توقيع sleeppeauty ....}
 
 avatar
 
{..a7med t!to..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/07/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   الجمعة 04 ديسمبر 2009, 4:39 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اولا احيك ع الموضوع الجميل ومهجودك فيه

التانى يا بودى

احنا الى بنقول ع البنات كدا علشان نخليهم حاجه قليله

ع انهم حاجه كبيرة

بس لازم نقلل فيهم علشان يطلعوا احسن ما عندهم

والاكل مش كل حاجه الواحد ممكن يعيش مع الى بيحبها ع عيش وملح

المهم يكون بينهم موده وراحه وتفاهم

والاهم بقى الحب

لانه حاجه كبيرة وقيمه جدا

سورى ع الاطاله

شكلنا هنعمل موضوع ونفتح فيه الحوار عن البنات

{.... توقيع a7med t!to ....}
 
 avatar
 
{..sleeppeauty..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 10/10/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك   السبت 05 ديسمبر 2009, 12:33 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



كلامك زين يابو حميد والله ماقصرت وعسى منك نستفيد انشالله تحياتى
عمرو

{.... توقيع sleeppeauty ....}
 

كيف تختار شريكة حياتك ^^ اختبار البطاطس هيقوللك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين)) :: المنتدى العام :: منتدى المواضييع العامه-
جميع الحقوق محفوظه لكليه التربيه الرياضيه tity.topgoo.net © . تصميم وتطوير :ابنـ الاسلامـالرئيسيه |قوانين المنتدى |مراسله الاداره  | فضفضه كول | احلى منتدى
© phpBB | منتدى مجاني | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | احدث مدونتك
عالم فضفضه كول