منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر

شاطر | 

أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

{..RAMBO..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 17/02/2008

مُساهمةموضوع: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 7:24 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

طبعا المعسكر كام ماوش حل و عشنا تلات ايام حلوة مع اصحابنا فى الكلية

بس جت حاجات كدة عكننت علينا منها المنتخب

و زمايلنا اللى مشوا من المعسكر

على اليمين حسام و بعدة رامبو بنضارة و بعدة تيتو وبعدة ابو الشوق و هههههههههه و رامى

حسام و رامبو و تيتو ههههههههه و ورا ابو الشوق و قدام الجنرال حسام

رامبو و ههههههههه

رامبو و هههههههه

رامبو ورامى ماهر و ابو الشوق و قدام رامى صبرة

رامبو و ههههههههه

رامبو و ههههههه

رامبو و حسام و تيتو و الجنرال حسام

رامبوو حسام و تيتو

حسام و تيتو

الجزار جة لحسام فى المعسكر و يا حبيبى يا حسام شوفوا حصلة اية

رامبو و حسام قبل موضوع الجزار

رامبو

حسام و رامبو و تيتو

و لسة فية صور كتير للمعسكر و انتظروا البقية
مع تحياتى

رامبــو

{.... توقيع RAMBO ....}

{..كابتن حسام..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 05/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 7:39 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

ههههههههههههه jocolor ههههههههههههه

ليه بس الفضايح دى

بس والله يا جماعه احلى 3 ايام
فى حياتى
وخالد رمبو كان معايا فى الشليه وقضينا احلى 3 ايام

ومستنين منك الجديد ديما يا رمبووووووووووووووو

وشكرا يا كبير على
السبق الصحفى دا
:cherry: :cherry: :cherry:

{.... توقيع كابتن حسام ....}

{..RAMBO..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الثلاثاء 23 يونيو 2009, 7:44 pm

لا يا حسام بس الصور دى حلو شوية عن الصور اللى كنت ناوى انزلها بتاعة المطعم و الصور التانية بتاعة البحر

بس منور يا حسام و هما كانوا تلات ايام حلوين

و خصوصا الشالية بتاعنا
انا و حسام و ههههههههه و رامى و الجنرال حسام

و جمبنا تيتو و ابو الشوق و يسن و صبحى و يرنى

و يا رب الايام دى تتكرر تانى

و تسلم يا حسام على الرد
bom bom bom

{.... توقيع RAMBO ....}

{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الأربعاء 24 يونيو 2009, 1:08 pm

موضوع جميل يا رامبو

بس رجاء تصغير الصور شوية لأنها مكبرة الصفحة اوى

اتمنى تلبية طلبى فى اسرع وقت

وتسلم ايديك عالموضوع الجميل دا

وألف مبروك عالاشراف

{.... توقيع elmnar_2007 ....}

{..كابتن حسام..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الخميس 25 يونيو 2009, 12:04 am

ايه دا رمبو بقا مشرف وانا معرفش

لا الف الف الف مبروووووووووووو ☀ وووووووووك
يا رمبو على scratch الاشراف

🐰

{..ALPROFK..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

سجل فى : 09/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الخميس 25 يونيو 2009, 10:04 pm

ايوة ياعم روميو فضحتنا بس اما اشوفك بس كويس كده خليها صور بس ما لكش دعوة بالفيديو اوك

{.... توقيع ALPROFK ....}

{..كابتن حسام..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   السبت 27 يونيو 2009, 1:42 am

يا جماعه انا جالى شويت
صور وفديوهات
فضيحه
خصوصا رمبو

انتظرونا قريبا حصريا
مع اخر اصدار

:cheers:

{..ALPROFK..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الأحد 28 يونيو 2009, 12:50 am

واد يا حسام اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووعى تنزل فيديوهات انا خالد النجار اقتلك الشهير بهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

{..كابتن حسام..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الأحد 28 يونيو 2009, 1:00 am

خالووووووووووووووووووود

حبيبى

ماشى يا كبير خلينا فى الصور بس
قريبا :cheers: وحصريا

{..wiiiiika007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 18/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الأحد 28 يونيو 2009, 2:56 am

ايه داااااااااااااااااااا
وانا فيييييييييييييييييييين
انا كنت معاكم
كده يا رااااااااامبو
مااااااااااااشى يا عم

{.... توقيع wiiiiika007 ....}

{..ALPROFK..}
رياضى فى النوهان
رياضى فى النوهان

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الإثنين 29 يونيو 2009, 4:14 pm

حسام انا عاوز الصور والفيديوهات جتلك ولا لسه

{..كابتن حسام..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الإثنين 29 يونيو 2009, 7:31 pm

انا جبتها
من حسام عضلات
بس للاسف اتمسحت من عندى

بس ان شاء الله
هجبها منه تانى

{..RAMBO..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الخميس 02 يوليو 2009, 8:07 pm

منورين الموضوع يا جماعة و الله

انامعرفش اصغر الصور دى يا عمرو

ويا خالد انا اتشرفت بيك و الله فى المعسكر بس مكنش ليك صور معانا و كنت اتشرف و الله لو كنت اتصورت معانا

و بلاش تنزل فيديو يا حسام

و مستنى منك الجديد

{.... توقيع RAMBO ....}

{..wiiiiika007..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 18/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........   الخميس 02 يوليو 2009, 8:11 pm

ربنا يخليك يا خااااالد دا شرف ليا انا والله
بس ان شاء لله تتعوض
وابقى اتصور معاكواالمره الجايه

{.... توقيع wiiiiika007 ....}

أعضاء المنتدى فى معسكر جمصة .........

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1