بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر

شاطر | 

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 23/03/2009

مُساهمةموضوع: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الخميس 16 أبريل 2009, 1:13 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

بصو يا جماعة انا عايز الكل يجواب بصراحة ويقول رئية بكل صراحة ووضوح
يا جماعة انا حصلى موقف ان فية ناس كدبو عليا اوى يعنى الموقف هايف بس بالنسبالى كبير بس انا هحكوهولكو اونتو تحكمو على البنى ادم دة(بصو يا جماعة انا فاتح الاميل بتاعى المهم اللى حصل انا كنت مخنوق فكلمتة على اعتبار انة اخويا عشان افضفض معاة المهم قلى انا كمان مخنوق اكتر منك قلت طيب قلت فى سرى هنفضفض لبعض اهو بس اللى حصل قلتلة انت لمة تكون مخنوق بتحب تتكلم قلى لا خالص قلتلة طيب قفلت وفتحت تانى لقيتة عامل اوف لاين وطبعا انا عندى برنامج Bubby Check اللى يخليك تعرف مين اللى عامل اوف لاين فقلت ممكن يكون عادى فكلمتة وقلتلة بدل متعمل اوف لاين وتكون مش عايز تكلمنى قلى انا مش عايز اكلمك وخلاص مردش عليا وهو عامل اوف لاين لقيتة فتح بيقولى معلش النت فصل وانا والله العظيم تلاتة متأكد انة كان فاتح قلتلة لا انت كنت عامل اوف لاين قلى لا النت كان فاصل وصدق متصدقش انت حر فتخنقت اكتر فقلى خلاص وقام قافل وحسيت انة هيتخانق فسكت وعلق على كلمة هايقة اوى عشان يتخانق قمت ساكت وخلاص )ومع العلم انة عارف انى مبحبش حد يكدب عليا فى حاجة اية رايكو يا جماعة فى الشخصية دى وانا عايز ردكو بصراحة وكل وضوح يريت.

{.... توقيع seif2010 ....}

{..mo7amed..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 26/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الخميس 16 أبريل 2009, 11:04 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

على فكره ممكن فعلا يكون النت فصل
ليه افتراض سوء النيه فى موقف
فى نظرى مش القصه مش مستاهله اساساُ

{.... توقيع mo7amed ....}

عدل سابقا من قبل mo7amed في الجمعة 17 أبريل 2009, 6:09 pm عدل 1 مرات

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الخميس 16 أبريل 2009, 11:15 pm

اة فعلا ميستحقش انت عندك حق

{..samo..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 08/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الجمعة 17 أبريل 2009, 5:49 pm

انت مكبر الموضوع جاااااااااااامد جدا ممكن النت فصل عادى

{.... توقيع samo ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:04 pm

صح انت عندك حق انا مكبر الموضوع

{..الحبيبة..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 07/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:06 pm

انت مكبر الموضوع جاااااااااااامد جدا ممكن النت فصل عادى

{.... توقيع الحبيبة ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: بجد سؤال مهم يا جماعة خشو بجد موقف حصلى.   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:09 pm

فعلا انا مكبرة بس انا متأكد يانة كان عامل اوف رين عشان مش عايز يكلمنى بس عادى موقف وعدى وانا الشيطان بس ركب دماغى بس شكرا على المرور حبيبة والاهتمام

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1