لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر

شاطر | 

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة

{..مني..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 08/01/2009

مُساهمةموضوع: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   السبت 11 أبريل 2009, 10:33 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

ياجماعه موضوع المعاكسات كتر اوى وبقى فى كل حته
فتلاقى الواد يترازل ع البنت كده ويرخم وانتو عارفين بقى اللى بيحصل ايه
وطبعا اكتر مكان تلاقو فيه كده هوا الجامعه ففى بنات لما حد يعاكسها تتكسف
وتمشى ساكته وبنات تانيه لو حد عاكسها تقف و(تردحله) وتشبشبله وده طبعا
بره الجامعه انما فى الجامعه البنات بتتكسف ترد او تتكسف حتى تمشى تانى فى
الجامعه فعاوزين نعرف لو حد عاكس بنت ايه هيا انسب طريقه ترد بيها عليه
وتكون طبعا بأدب وفى نفس الوقت تاخد بيها حقها والموضوع ده خاص بالبنات
ولو حد من الشباب عنده اقتراحات ممكن يقولها برده اهو يفيد بيها البنات
وكلنا طبعا اخوات فى المنتدى ده .

منتظر ارائكم واقتراحاتكم.... 🤡 :flower:

{.... توقيع مني ....}

{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   السبت 11 أبريل 2009, 11:01 pm

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

بصى مفيش احسن من ان البنت تسكت وتمشى ولا كانها سمعت حاجه عشان لو ردت تبقى بتفتح معاه كلام
وهى الى بتجيبه لنفسها اما لو مشيت وسكتت فالموضوع هينتهى وبعيد عنك فى ولاد عندهم مرض المعاكسه
لو لقو استجابه بيتمادو فى الموضوع اوووووووووووووووى
:PPP: :UUU:

{.... توقيع عروس النيل ....}

{..rita..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 11/07/2007

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأحد 12 أبريل 2009, 6:13 am

انا مع عروس النيل فى كلامها

{.... توقيع rita ....}

{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 05/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأحد 12 أبريل 2009, 8:14 am

وانا كمان مع عروس النيل فى كلامها كلمه كلمه وانت صح لو رديت عليه هتفتحى معاه وهو دا اللى هو عايزه
ولا ايه

{.... توقيع الست خوخه هانم ....}

{..mo7amed..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 26/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الثلاثاء 14 أبريل 2009, 8:41 pm

تسكت وتمشى

بس ممكن تبصله بصه كده من فوق لتحت هتجيب نتيجه برده المعلم ده
هيموت

عروس النيل
تنكرى ان فى بنات كمان عندهم المر
ض ده
ولا ايه ؟؟

{.... توقيع mo7amed ....}

{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الثلاثاء 14 أبريل 2009, 8:50 pm

لالالالالالالالا
طبعا منكرش ان فى بنات بتفرح اوووووووى لما تتعاكس
وكمان بنات تانيه ممكن تقعد تضحك وكدا يعنى
وبنات تانيه برده تبص بصه استحقار

بس كل ده غلط وده بيرجع لتربيتها وشخصيتها
مفيش احسن من انها تمشى ولا كانها سمعت حاجه خااااااااااااالص اسلملها

{.... توقيع عروس النيل ....}

{..mo7amed..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 26/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الثلاثاء 14 أبريل 2009, 9:01 pm

وكمان فى ناس بتعاكس
من غير هدف عاوزين يضحكو ويهرجو بس
وانا برده م
ش مع ده أكيد طبعاٌ

{.... توقيع mo7amed ....}

{..مني..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الثلاثاء 14 أبريل 2009, 9:45 pm

ميرسي علي المشاركة الجميلة دي واشكر منتدي الاعضاء علي هذا الراي الجميل وفعلا كلمك صح شكرا 👽 🐒 :king:

{.... توقيع مني ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 23/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأربعاء 15 أبريل 2009, 3:55 pm

بس انا ليا رأى تانى انا مش من البنت بس انا احب احط رائ بصراحة طبعا انا مع كلام عروس لنيل وكل حاجة بس برجة لو جينا نبص على اللى يخلى الواد يعمل كدة اول حاجة بتخلية يعمل كدة انة معقد نفسيا ثانيا اكيد ملهوش اخوات بنات ثالثا ان البنت هى اللى بتديلة الفرصة اللى تخلية يعمل كدة طبعا انتو عرفين ازاى طريقة مشيتها طريقة لبسها وطبعا انتو عرفين الباقى ودة يطمع الشاب فيها رابعا طريقة كلامها ممكن تخلية يعرف انها مش محترمة ودة رائ بصراحة وبكل وضوع
وعلى البنت تعمل الااتى:
1.تظبط من طريقة لبسها وطريقة مشيتها.
2.تحاول تحط ميكب بسيط مش كتير اللى يخلى الولد يثار.
3.متعليش صوتها فى الشارع.
4.اول متلاقية جاى يعاكس تعمل حاجة واحدة تبص لية من تحت لفوق وتسيبة وتمشى وتقلة مش متربى
وبس دة رائ انتو اية رايكو فى رائيى

{.... توقيع seif2010 ....}

{..samo..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 08/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:07 pm

بعد ازن حضرتك بأه انا عكس رأيك ده لان فى شباب والله لو ماشية محترمة بردك لازم يعاكس كأن ده داء عنده .

وعلى فكرة ممكن يبأه عنده اخوات بنات وهوه ولا فى الدماغ

{.... توقيع samo ....}

{..الحبيبة..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 07/04/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:09 pm

انا مع عروس النيل فى كلامها

{.... توقيع الحبيبة ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الجمعة 17 أبريل 2009, 6:14 pm

متفق معاك بس دة ينطبق علية انة معقد نفسيا وتربويا كما ذكر فى ردى على الموضوع

{..مني..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   السبت 18 أبريل 2009, 11:10 pm

اوك شكرا يا جماعة علي الرد الجميل دة وشكرا لمرور الاعضاء الحلوين :king: :flower:

{.... توقيع مني ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   السبت 18 أبريل 2009, 11:14 pm

لا شكر على اساس تقدم منتدى وتذايد علاقت من فية مع بعضها حتى لو كانو اصدقاء فى الاساس

{..شخص مجهول..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   السبت 18 أبريل 2009, 11:32 pm

موضوع مميز
من عضو مميز
بس طبعا الرأى مقتصر على البنات
شكرا لطرحك

{.... توقيع شخص مجهول ....}

{..ahebak_14..}
رياضى صغير
رياضى صغير

سجل فى : 19/04/2009

مُساهمةموضوع: احسن حل للمعاكسة الصمت ومتديلوش وش خالص وتنفضلة   الإثنين 20 أبريل 2009, 5:28 pm

هو كدة هيحس بقيمتة ويخرص خالص بس انا ليا راى تانى ودا كتر انا بقيت اشوف بعض البنات هما اللى بيعاكسوا اليومين دول ياريت لو حد لية رد على كلامى يدخل ويرد :king:

{.... توقيع ahebak_14 ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الإثنين 20 أبريل 2009, 6:26 pm

انا عارف انة مقتصر على البانات بس انا بقول رائى بصراحة ووضوج اظن ان دة ميزعلش حد ولا يزعلك وبعدين فية حاجة اسمها حرية الراى ولا انت مش متفق معايا

{..مني..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الإثنين 20 أبريل 2009, 11:45 pm

بصراحة ااة في ينات هية الي بتعاكس بجد معاك في الراي دةيا ملك بس بي جد مش كل البنات قليل لما تلاقي واحدة بتعاكس وشكرا علي المشاركة

{.... توقيع مني ....}

{..طارق..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 04/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأحد 26 أبريل 2009, 11:14 pm

اية يا عم سيف الي بتقولة دة
انا فكرتك عاقل حبتين طلعت لامواخذة
شباب مين الي معقدين نفسيا يا عم
اولا
انا مش بعاكس حد خالص
بس في بنات طبعا تلاقيها ماشيين عاملين فيها شاكيرا
وطبعا مطلوب من الشباب انهم يتفرجوا وهما ساكتين
وعايزك تحط خطين علي كلمة بيتفرجوا
لان فعلا دي حاجة وسخة اوى اوى اوى
انت بتقول ان الشباب معندهمش اخوات بنات
طيب فين با اخواتهم لا اهاليهم لما تلاقي البنت من دول خارجة من البيت لابسة استرتش
في ن ابوها وفين اخواتها
ولا البنية فرحانة بشباببها
انا مش فاهم حاجة
مين الغلطان الشباب ولا البنات
لو البنت تكون محترمة و يكون لبسها محترم
محترم
محترم
اية الي هيحصل
واللة مش هتمون لو لبسها محترم
علي فكرة دوة رايي
شكرا يا منى علي اثارتك للموضوع
سيف
بس
ياريت تكبر دماغك حبتين شكرا ليكم
تقبلي مرورى يا منى
طارق

{.... توقيع طارق ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الثلاثاء 28 أبريل 2009, 11:18 pm

على فكرة يا طارق انا بقول وجهة نظرى وبس يعنى وجهة نظرى دى ممكن انت تضايق منها ممكن حد تانى يخودها بجدية بس انا بقولها وخلاص ولو انا غلطان فى حاجة اوك حد يعدلى فى وجهة نظرى بس انت مثلا شايف ان السباحة دى مثلا رخمة وبايخة وانا مثلا شايف ان السباحة دى شئ سهل ولذيز فعادى وانا بقول وجهة نظرى اللى انا شيفها واللى فهمتها من المجتمع بتعنا بس وانا متشكر على تعديلك على وجهة نظرى وانت فعلا عندك حق فى حاجات كتير بالنسبة لتكبير الدماغ اكيد انت شفت ردة رد يغيظ شوية
وشكرا جدا
طارق
بس والله هى دى وجهة نظرى واشكرا
لانك عديلت عليها وناقشت فيها وهى دى اهمية المنتديات بين الشباب عشان يتبدلو الاراء
وشكرا تانى طارق
bom

{..طارق..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأربعاء 29 أبريل 2009, 12:33 am

سيف متزعلش منى انا بس حاولت اوضح ان الشباب غلابة بس يا معلم ولا اية

{.... توقيع طارق ....}

{..طارق..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأربعاء 29 أبريل 2009, 12:46 am

{.... توقيع طارق ....}

{..seif2010..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأربعاء 29 أبريل 2009, 6:27 pm

ولا يهمك يا طارق انا فهمك والله عادى يا باشا انت على عينى وعلى راسى من فوق
bom

{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 24/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأربعاء 29 أبريل 2009, 9:12 pm

همممممممممممممممم..
انا قرأت الموضوع..
وقرأت الردود..

طلعت منهم بردين..
رد عروس النيل..
ورد سيف..

ربنا يكرمكم بجد يا جماعه..انتوا جبتوا الخلاصه..
بس بجد والله بحسن ان العالم اللى بتعاكس دى معذوره..مقصدش ان ليهم عذر..
لأ كل قصدى انهم عالم متخلفه انا مش لاقيالهم وصف اصلح من كده..
حتى لما الاقى اى معاكسه هى الكلمه اللى بتليها.(.متخلف) وده فى سرى..

بس انتوا تعرفوا فى ناس عاوزه التهزيئ وتعهرف مقامها كويس لانها بتتمادى وتتمادى وفاكره انهم مالهمش كبير .. ودى النتيجه..
موقف من المواقف..خلانى بجد اخرج عن شعورى..

انا من عادتى مش برد لانه مالوش لزوم زى ما عروس النيل قالت..
لكن عندنا فى الكليه لقيت اصحابى بيشتكوا من شخص معين..انو بيعاكس من فتره واحنا مبنردش عليه..
وبيتمادى وبيقل فى ادبه..وبقاله اكتر من شهر مش سايبنا فى حالنا وحاجات من دى...
وبيجيبنا من فوقنا لتحتينا على الرغم من انه والله اصحابى محترمين جدا فى طريقة لبسهم يعنى ايه اللفت فى كده..
طبعا انا ثرت جدا جدا..واتضايقت لانه عاوزاله وقفه..

المهم يعنى مصايبه كترت والعداد عندى عمال بيعد..
ففى مره كان عندنا امتحان لدكتور ما..واحنا داخلين صديقتى دخلت قبلى فالشخص ده كان قاعد قاللها على فكره مش هيدخلك..
مردتش عليه..
فقلت فى عقل بالى اكيد هو هيستلمك عرفيه شغله بقى..
وقد كان..وانا داخله عمل نفس النظام..وحاطط رجل على رجل ومش متظبط كده..
قمت بصيت له..قلتله انا سألتك..انا وجهتلك كلام؟؟

دخلت ولما خرجت لقيته قاعد..عديت عادى..لقيته بقى بيبرطم بكلام مفهمتوش..
قمت جياله بقى..سبت اللى فى ايدى وقلتله تعالى..الولد تنح..اه انا عارف انه تنح اساسا..

قلتله انت عاوز يتلطشلك..؟
قاللى انتى بتقولى ايه..؟
قلتله انت عاوز يتلطشلك..يعنى اديك على وشك..؟
استغرب جدا من طريقتى..
انتى ازااااااااااااااااى تكلمينى كده التزمى حدودك..
قلتله مش لما تبقى تحترم ذاتك وتلتزم حدودك انت اولا..
انت جاى تعاكس وللا جاى تتعلم..وللا انت هويتك ايه اصلا..

الكلمتين اللى حافظهم..
انتى بتكلمينى كده ليه انتى ازاى تكلمينى كده..
قلتله اكلمك زى ماانا عاوزه ارحملك من حرس الكليه..
قاللى..
ازاااااااااااى انا ولد وانتى بنت..مترديش عليا..

ههههههههههههههه انا طبعا استغربت جدا ..
يعنى ايه انا ولد وانتى بنت هو علشان انت ولد وانا بنت يبقى انت تعاكس وتجيبنا من فوق لتحت واحنا نسكت عادى..

انا عاوزه اعرف ده عادى يعنى وللا ايه فهمنى..انت فاكر نفسك فين هنا..

ثااااااااار واتنفض وكنت حاسه ساعتها انه مش مستوعب اساسا انى برد عليه..
والله يا جماعه انا حاسه انه تايه من مامته مش عارفه ليه..

بدأ يررها تانى..انا ولد وانت بنت..
لأ ده انت اهبل بقى..

بلغته ..
..فى حرس كليه فى عميد كليه ان مكانش فى رئيس جامعه يبقى افضل..
وصحابى دول لو لقيت واحده منهم بتشتكى هبهدلك..
كنت حاسه انه كان عاوز ييجى يضرنى ساعتها..
بس النوعيه دى مكنتش عاوزه الا كده..

ومن ساعتها بقاله تيرم زى الالف اول ما يشوفنى يترعب ووشه يصفر..

يعنى اللى بيعاكس ميفتكرش نفسه دنجوان..لان ده قصور فى تفكيره وزوايا عاوزه تتظبط..

واسفه على الاطاله..

{.... توقيع يقيـــن ....}

{..مني..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

مُساهمةموضوع: رد: لو حد عاكسك تعملي اية ارجو الرد علشان اعرف رايكوا اية في الم   الأربعاء 29 أبريل 2009, 9:26 pm

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا يا يقين ولا طولتي ولا حاجة بصراحة انتي عندك حق وفعلا كلية تربية رياضية سمعتها وحشة جداااااااااااااااا مع ان ممنوع بنت تكلم ولد اساسا بس واللة اتمني ان الكلية تكون سمعهتها تكون كويسة وشكرا لمشاركة ويباريت اتعرف عليكي في الكلية انتي في سنة كام ارجو الرد bom :FFF:

{.... توقيع مني ....}

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية