المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى


~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

 
 
    اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر
 

شاطر | 
 

 المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
 
 avatar
 
{..triple_h..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/08/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الثلاثاء 24 مارس 2009, 7:26 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



بسم الله الرحمن الرحيم





انا عايز اقولكم ان عمرو كان فى طنطا النهاردة بيجيب النتيجة
وجاااااااااااااااااااااااب جيد جدا

يعنى بيزاكر وبيدح مووووووووووووووووووووووووووووت
وعايزين نباركله ونقوله مبرررررررررررررررررررووووووووووووووووووووووووووك

وانا على نفسى كنت متفق معاه على بيبسى شيبسى عائلى



عمرو طالب ب
اكاديمية طنطا
قسم كمبيوتر تخصص مازر بور


: وحصل على تقدير جيد جدا


وبجد احنا عايزين نحتفل بيه و يقووووووووووووووووول لعمرو مبرووووووووووووووووووووك
والمشاريب مجانا على حساب عمرو

هو اللى قااااااااااااااااااال
وهو مصمم اللى يقوله مبروك لازم يطلب طلب او وجبه






التورتة دى طعمها حلو اووووووووووووووووووووووووووووووى

{.... توقيع triple_h ....}
 
 avatar
 
{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 24/01/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الثلاثاء 24 مارس 2009, 7:34 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



بصره يعنى زى حالاتنا يا عمرو هههههههههه..
الف الف الف مبروك يا عمرو..

اكيد لكل مجتهد نصيب ..وانت اجتهدت وتعبت فى ظل ظروف كتير كانت محاوطاك وربنا اثابك على ده بإذنه..

ربنا يعينك ويقويك يا عمرو على استكمال طريقك..وبجد اانا فرحانه كتير قوى لنجاحك ده..اكتر ما فرحت لنفسى..

ومتنسانيش فى العزومه اللى ترابل قال عليها دى.. ☀

{.... توقيع يقيـــن ....}
 
 avatar
 
{..triple_h..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/08/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الثلاثاء 24 مارس 2009, 7:42 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يا يقييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين فين طلبك

دلوقتى المثل اللى بيقول

شبيييييييييييييييييييييييك لبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك المنار بين ايديييييييييييييييييييييييييييييييك


اطلبى بقلب جامد

{.... توقيع triple_h ....}
 
 avatar
 
{..nada w bas..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 07/01/2009
السٌّمعَة : 6




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الثلاثاء 24 مارس 2009, 7:47 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



الف مبرووووووووووووووووووك يا عمرو
وانا مستنبه العزومه

{.... توقيع nada w bas ....}
 
 
 
{..RaFaeL NaDaL..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 26/02/2008
السٌّمعَة : 6




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الثلاثاء 24 مارس 2009, 8:20 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



مليون مبروك يا عمرو بجد
انت انسان مجتهد
وربنا لايضيع اجر من احسن عملا
وبيلاقى على اد شغله وتعبه دايما
بس المهم تفتكرنا بأى حاجه

{.... توقيع RaFaeL NaDaL ....}
 
 avatar
 
{..يقيـــن..}
رياضى جدع اوى
رياضى جدع اوى

سجل فى : 24/01/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الثلاثاء 24 مارس 2009, 9:05 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



triple_h كتب:
يا يقييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين فين طلبك

دلوقتى المثل اللى بيقول

شبيييييييييييييييييييييييك لبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك المنار بين ايديييييييييييييييييييييييييييييييك


اطلبى بقلب جامد


همممممممممم أطلب يعنى؟

اوك ياعمرو مدام انت وترابل مصممين ياريت تاخد الجهاز الخربان اللى عندى ده وتجيبلى لاب توب بقى..
وللا اقوللك سيب الخربان انا هحتاجه وهات لاب توب برده هههههههههه..

{.... توقيع يقيـــن ....}
 
 avatar
 
{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 12:27 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



مبروووووووووووووووووووووووووك يا عمرو بجد هو انسان يستاهل كل خييير
بس طبعا العزومه دى اساسى للمنتدى كله انا مش طماعه انا هطلب بيتزايه حجم كبييييييييييييير
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
🐱 🐱

{.... توقيع عروس النيل ....}
 
 avatar
 
{..طارق..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 04/03/2009
السٌّمعَة : 1




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 12:42 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



عمرو
الف مبروك علي النجاح
ويارب دايما للامام
ربنا يوفئك

وعلي موضوع العزومة انا نفسي في الشكشوكة

بس العزومة المفرود علينا هدية منى ليك
بس خليك جدع ومتطلبش حاجة


الف مبروك

طــــــــــــــــــــــــــــارق

{.... توقيع طارق ....}
 
 avatar
 
{..همسه؟..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 30/10/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 12:56 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله










الف مبروك يا عمرو متنساش عزومتى انا كمان

{.... توقيع همسه؟ ....}
 
 avatar
 
{..@جنية بس اطاوطة@..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 08/02/2009
السٌّمعَة : 4




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:24 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



مبررووووووووووووووووووووووووووووك يا عمرو ويارب ينجحك فى كل حاجه تكون فيها وبجد تستاهل كل خير والله فرحانه ليك جد وربنا يحققلك كل الى نفسك فيه bom

{.... توقيع @جنية بس اطاوطة@ ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:25 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



متشكر جدا ليكط يا ترابيل والله

مش عارف اقولك ايه يا صاحبى

انا عارف انك بتعوض اللى عملته فى المحكمة هههههههه

بس بص هاتمووووووووووووووووت ههههههههه

شكرا ليك بجد يا صاحبى على التهنئة الجميلة دى

وربنا يقدرنى واردهالك



{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:26 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
بصره يعنى زى حالاتنا يا عمرو هههههههههه..

الف الف الف مبروك يا عمرو..



اكيد لكل مجتهد نصيب ..وانت اجتهدت وتعبت فى ظل ظروف كتير كانت محاوطاك وربنا اثابك على ده بإذنه..



ربنا يعينك ويقويك يا عمرو على استكمال طريقك..وبجد اانا فرحانه كتير قوى لنجاحك ده..اكتر ما فرحت لنفسى..



ومتنسانيش فى العزومه اللى ترابل قال عليها دى.. ☀

ههههههههههههههههه شكرا يا ميادة

الله يبارك فيكى وعقبالك يا رب

ميرسى

انتى كاتبه ايه فى الاخر اصل الكلام مش باين هههههههه

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:30 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
يا يقييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين فين طلبك

دلوقتى المثل اللى بيقول

شبيييييييييييييييييييييييك لبييييييييييييييييييييييييييييييييييييييك المنار بين ايديييييييييييييييييييييييييييييييك


اطلبى بقلب جامد

ايه يابنى هوا انا على بابا

اهدى يا حبيبى احسن عروس النيل تسمع

دى لما هتصدق

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:32 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
الف مبرووووووووووووووووووك يا عمرو
وانا مستنبه العزومه

الله يبارك فيكى يا ندى

يالا اطلبى وانا هنفذ

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:35 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله




ايه يابنى هوا انا على بابا

اهدى يا حبيبى احسن عروس النيل تسمع

دى لما هتصدق


هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
انتا دايما مشرد عروس النيل كدا مش عارفه ليه كنت اكلت اكلك قبل كدا
لا حول ولا قوه الا بالله jocolor

{.... توقيع عروس النيل ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:41 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
مليون مبروك يا عمرو بجد
انت انسان مجتهد
وربنا لايضيع اجر من احسن عملا
وبيلاقى على اد شغله وتعبه دايما
بس المهم تفتكرنا بأى حاجه

تسلم يا ندال يا رب

ولك بالمثل ان شاء الله

تحياتى ليك ولردك الجميل

ومرورك اللى بيسعدنى دايما

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:46 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :

همممممممممم أطلب يعنى؟

اوك ياعمرو مدام انت وترابل مصممين ياريت تاخد الجهاز الخربان اللى عندى ده وتجيبلى لاب توب بقى..
وللا اقوللك سيب الخربان انا هحتاجه وهات لاب توب برده هههههههههه..


مش خسارة فيكى يا ميادة والله

اكيد يعنى انا اكتر واحد عارف انك بتعانى من جهازك

بس انتى عارفة ليه طبعا

عشان جبتى الهارد ومارضيتيش بما قسمه الله ههههههههههه

راجعى نفسك والله التانى كان كله بركة ههههه

وسيبك من العزومة دى بلا كلام فارغ احنا اكبر من كدا يا ميادة

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:48 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :

ايه يابنى هوا انا على بابا


اهدى يا حبيبى احسن عروس النيل تسمع


دى لما هتصدق



هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انتا دايما مشرد عروس النيل كدا مش عارفه ليه كنت اكلت اكلك قبل كدا

لا حول ولا قوه الا بالله jocolor

ههههههههههههه لأ بس انتى اللى قولتى انا هاجيب حاجة من عندى

ولا افكرك
jocolor

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:51 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
مبروووووووووووووووووووووووووك يا عمرو بجد هو انسان يستاهل كل خييير
بس طبعا العزومه دى اساسى للمنتدى كله انا مش طماعه انا هطلب بيتزايه حجم كبييييييييييييير
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
🐱 🐱

شوفتى . . شوفتى . . شوفتى

انا كنت هرد رد حلو اهوه

بس عشان دى

اقتباس :
🐱🐱


مش هرد

عشان بس اعرفك قدامهم انك انتى اللى بتجرى شكل اهوه

jocolor

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:55 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
عمرو
الف مبروك علي النجاح
ويارب دايما للامام
ربنا يوفئك

وعلي موضوع العزومة انا نفسي في الشكشوكة

بس العزومة المفرود علينا هدية منى ليك
بس خليك جدع ومتطلبش حاجة


الف مبروك

طــــــــــــــــــــــــــــارق

تسلم يا طارق على شعورك الجميل دا

وعقبالك بأذن الله

ويربنا يحققلك كل اللى تتمناه

تسلم يا غالى

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 1:58 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :







الف مبروك يا عمرو متنساش عزومتى انا كمان

طبعا يا همسة

انتى تؤمرى والله

والله يبارك فيكى يا رب

يالا اطلبى مع ندى عشان يبقى كله مرة واحدة

:study:

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 2:01 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
مبررووووووووووووووووووووووووووووك يا عمرو ويارب
ينجحك فى كل حاجه تكون فيها وبجد تستاهل كل خير والله فرحانه ليك جد وربنا
يحققلك كل الى نفسك فيه bom

الله يبارك فيكى يا أطأوطة يا رب

ويجازيكى خير بأذن الله

متشكر جدا ليكى ولزوقك

ويارب تبقى احسن منى وافضل

تحياتى

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..a7med t!to..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 19/07/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 6:18 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



سورى بقى جت منى متاخرة

بس اكيد فرحان وقلبى فى حاله طيران لما سكعت اجمل الحان لحت نجاح الفنان

الف الف الف الف الف مليون مبروك يا عمور

عقبال التخرج بازن الله

ومش هطلب حاجه جامده

بيتزا مع عروسه بس



ياريت تكون ضعف الحجم


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

☀

:albino: :study: scratch

:86: :4714: :421: :4525: 5324

{.... توقيع a7med t!to ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 6:34 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
سورى بقى جت منى متاخرة

بس اكيد فرحان وقلبى فى حاله طيران لما سكعت اجمل الحان لحت نجاح الفنان

الف الف الف الف الف مليون مبروك يا عمور

عقبال التخرج بازن الله

ومش هطلب حاجه جامده

بيتزا مع عروسه بس



ياريت تكون ضعف الحجم


ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

☀

:albino: :study: scratch

:86: :4714: :421: :4525: 5324

ههههههههههههه مش خسارة فيك يا تيتو والله

ان شاء الله لازم اقابلك

وهاعزمك احلى عزومة يا جميل

وربنا يبارك فيك يا رب ويحققلك كل اللى تتمناه

تحياتى ليك يا حبيب قلبى

🐒


{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..ميزو..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 01/06/2007
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء   الأربعاء 25 مارس 2009, 8:18 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



الف مبروك واعقبالنا يارب
ادعيلنا مانشلش مواد السنادى

{.... توقيع ميزو ....}
 

المنااااااااااااااااااار جاب جيد جدا يا اعضااااااااااااااء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين)) :: المنتدى العام :: الترحيب و التعارف و التهانى-
جميع الحقوق محفوظه لكليه التربيه الرياضيه tity.topgoo.net © . تصميم وتطوير :ابنـ الاسلامـالرئيسيه |قوانين المنتدى |مراسله الاداره  | فضفضه كول | احلى منتدى
© phpBB | منتدى مجاني | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | انشئ مدونة مجانيا
عالم فضفضه كول