اعرف صاحبك وعلم عليه
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى


~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

 
 
    اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الاعجاز الطبى فى الصيامالأحد 31 مايو 2015, 5:50 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل
 

شاطر | 
 

 اعرف صاحبك وعلم عليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 4:05 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



السلام عليكم ورحمه الله وبركاته



النهارده هنتكلم عن

الصداقه



حلوه الصداقه والصحوبيه اوي بالذات لو مع حد عارفه كويس جدا
وبتثق فيه
والله بقا لو كان معرفه من زمااااااان



عايزين النهارده كل واحد مننا يعرف صاحبه كويس

هتقولوا لي مااحنا عارفين
كل واحد عارف صاحبه مين وعارف مين بيحبه ومين لأ

هقولك مش هتخسر حاجه ياسيدي
اعتبره زياده تأكيــد




عاوز تعرف صاحبك







الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات



يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه



كل شخص جواه جزء من كل الصفات



يعني حتلاقي جواك صفه

الكرم والبخل

الذكاء والغباء

والشهامه والنداله



وكل الصفات موجوده

بس بنسب متفاوته



والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه




تعالا بقي طبق الكلام ده علي صحابك





وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه









صاحبك البخيل






تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهوه علشان تحاسبوا القهوجيه







صاحبك الغبي





اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي





صاحبك المغرور



دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها



ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده





ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته





صاحبك البكاش






الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده





وتاني يومي حكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص





صاحبك الندل



اول واحد يجري لما تبقا في مشكله



ويسيبك ويخلع











صاحبك الحقود




قليل الكلام
علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح
تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك
وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك










صاحبك اللي تصاحبه



هو اللي تلاقيه وقت الضيق


اللي يحب لك الخير


اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح

اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام



اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك










والمثل الشعبي بيقول

اعرف صاحبك وعلم عليه






يعني يا اما علامه صح او علامه غلط


مش كده ولا ايه؟؟؟



تحياتى

عمرو

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..triple_h..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 04/08/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 4:55 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



صاحبك اللي تصاحبه





هو اللي تلاقيه وقت الضيق




اللي يحب لك الخير




اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح



اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام




[/b]
[b]اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك



خير مثال للصاحب المنار





{.... توقيع triple_h ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 5:40 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
[/b]
[b]اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك


خير مثال للصاحب المنار

متشكر جدا يا ايمن على ثقتك الجامدة دى

متشكر جدا ليك ولزوقك وانتا فعا نهم الاخ

ربنا يخليك ليا يارب ومش يحرمنى من طلتك ابدا

شكرا ليك يا جميل
:5204:

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..شادن..}
رياضى المستويات العليا
رياضى المستويات العليا

سجل فى : 13/01/2009
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 6:03 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يا عينى على الحب والصداقة
بينك انت وترابيل
انا مبحسدش انا بس بس
بحقد
ههههههههههه
لاوالله ربنا يخليكوا لبعض
وموضوع هايل تسلم ايدك

{.... توقيع شادن ....}
 
 avatar
 
{..عروس النيل..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/12/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 9:05 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



طبعا انت بتناقش موضوع فى غايه الحساسيه
الاصدقاء فعلا مبيبانوش غير وقت الشده
انا عاوزه اقولكم ان شادن العضوه الى معانا اول معرفتى بيها فى اصعب موقف مر عليا فى حياتى
على الرغم انها مكنتش تعرفنى اوى وقفت جنبى

بس انت نسيت تقول اوحش عيب فى الصاحب
لما تلاقيه بيطلع اسررارك بره
او بيقطع فى فروتك وانت مش موجود


معلهش يا عمرو طولت عليك بس الموضوع دا بالزات فعلا يستاهل الرد

402

{.... توقيع عروس النيل ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 9:49 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
ا عينى على الحب والصداقة
بينك انت وترابيل
انا مبحسدش انا بس بس
بحقد
ههههههههههه
لاوالله ربنا يخليكوا لبعض
وموضوع هايل تسلم ايدك

تحياتى ليك يا شادن

تسلم



{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 9:51 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :

طبعا انت بتناقش موضوع فى غايه الحساسيه

الاصدقاء فعلا مبيبانوش غير وقت الشده

انا عاوزه اقولكم ان شادن العضوه الى معانا اول معرفتى بيها فى اصعب موقف مر عليا فى حياتى

على الرغم انها مكنتش تعرفنى اوى وقفت جنبى


بس انت نسيت تقول اوحش عيب فى الصاحب

لما تلاقيه بيطلع اسررارك بره

او بيقطع فى فروتك وانت مش موجود



معلهش يا عمرو طولت عليك بس الموضوع دا بالزات فعلا يستاهل الرد


402

مرورك اسعدنى كتير

وردك عجبنى جدا

واتمنى انه يبقى اطول من كدا

شكرا ليكى بجد

لتواصلك لمتصفحى المتواضع

تحياتى



{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..همسه؟..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 30/10/2008
السٌّمعَة : 12




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 9:59 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله







توبيك جميل اوى يا عمرو وبجد صعب اوى تلاقى الصديق الى بجد الايام دى

{.... توقيع همسه؟ ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 10:02 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :




توبيك جميل اوى يا عمرو وبجد صعب اوى تلاقى الصديق الى بجد الايام دى
_________________

فعلا يا همسة

صعب انك تلاقى الصديق الصدوق

بس هنرجع ونقول مافيش انسان مافيهوش عيب

واحنا مش معصومين

ومش معنى كدا ان الصديق الكويس مش موجود

لأ موجود بس قليلي اوى

ومتشكر جدا ليكى ولمرورك المميز

تحياتى بيكى ونورتى التوبيك

402




{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 
 
{..layaly3omry..}
الشغل جاى
الشغل جاى

سجل فى : 30/12/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 10:05 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



فعلا كل كلمه قولتها بتوصف الصداقه
اللى حقيقيه والصديق الصدوق بمعنى الكلمه
تسلم ايدك ويا رب دايما فى تألق

{.... توقيع layaly3omry ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الثلاثاء 03 مارس 2009, 10:15 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
فعلا كل كلمه قولتها بتوصف الصداقه
اللى حقيقيه والصديق الصدوق بمعنى الكلمه
تسلم ايدك ويا رب دايما فى تألق

ليـــالى


ينقش مرورك طابع السعاده

بداخلى فتهتف كلماتى شاكرتا

لوجودك وتواصلك الرائع

فتقبلى تحيتى العطره





{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..thegangster elsayed..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 21/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الإثنين 16 مارس 2009, 6:28 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



والله عندك حق
اعرف صحبك ههههههههه وعلم عليههههههههه
تنبيه كويس لكل الناس
مش عاف يا سيدى من غير تنبيهاتك دى كنا هنعمل ايه
الف الف شكر على موضوعك الهادف دا

{.... توقيع thegangster elsayed ....}
 
 avatar
 
{..elmnar_2007..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 10/11/2008
السٌّمعَة : 3




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   الإثنين 16 مارس 2009, 6:40 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



اقتباس :
والله عندك حق
اعرف صحبك ههههههههه وعلم عليههههههههه
تنبيه كويس لكل الناس
مش عاف يا سيدى من غير تنبيهاتك دى كنا هنعمل ايه
الف الف شكر على موضوعك الهادف دا

نورت يا سيد والله

تحياتى ليك يا نجم

واتمنى تواصلك الدائم لمتصفحى المتواضع

تحياتى ليك ولمرورك المميز
:elephant:

{.... توقيع elmnar_2007 ....}
 
 avatar
 
{..thegangster elsayed..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 21/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: اعرف صاحبك وعلم عليه   السبت 21 مارس 2009, 4:36 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



حبيبى
دا انت اللى عسل والله
متفكرنيش بقى عشان انا جعان جدااااااااااااا

{.... توقيع thegangster elsayed ....}
 

اعرف صاحبك وعلم عليه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين)) :: المنتدى العام :: منتدى المواضييع العامه-
جميع الحقوق محفوظه لكليه التربيه الرياضيه tity.topgoo.net © . تصميم وتطوير :ابنـ الاسلامـالرئيسيه |قوانين المنتدى |مراسله الاداره  | فضفضه كول | احلى منتدى
© phpBB | انشئ منتدى | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | انشئ مدونتك الخاصة
عالم فضفضه كول