منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى

~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~

الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر

شاطر | 

من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة

{..mahmoudkhalel..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 24/11/2008

مُساهمةموضوع: من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض   الجمعة 12 ديسمبر 2008, 2:41 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

أنا شايف ان السنه دى هتبقى سنه سعيده على كل الطلبه اللى فى كليه التربية الرياضيه عشان انا شايف نتيجه مشاركتنا فى العرض ان الطلابه هتنجح وهى مطمنه ودى تعليمات سمعنها من اعضاء هيئة التدريس وهناك بعض الطلابه غضبانه جداً من العرض وبيقولوا ان السنه دى هتبقى سنه محدش يعلم بها اللى ربنا عشان دخولنا العرض وهنتعب فى تنفيذه انت شايف ايه من وجهة نظرك فى مشاركتنا فى العرض هيبقى فعلاً سنه حلوه علينا ولا هو هيبق سبب ان الطلابه هتبقى زعلانه من دخولهم العرض

انا شايف ان احنا هنظهر كليتنا بوجه جميل ادام جميع الكليات على مستوى الجمهوريه فعمليه نجاحنا مش فى الاستفاده الاوليه من العرض رأيك ايه؟؟؟؟؟؟!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟

ياريت تقرأ الموضوع وتقول الاستفادات العائده على الطلابه من العرض

ولو انت شايف ان الكليه مكنتش تقبل العرض احسن فقول رأيك ؟؟؟؟؟بس ليه؟؟؟؟؟ مع العلم ان العرض جاى الكليه بالأمر مش اختيارى

{.... توقيع mahmoudkhalel ....}

{..M_BaTsHaN_10..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 04/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض   الجمعة 12 ديسمبر 2008, 4:53 am

سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله

انا للاسف مش شايف حاجه كويسه خااااااااااااالص
بالذات لطلاب الفرقه الرابعه

هواه هايبئي حلو ونجاح وبتاع بس هاتخرج من الكليه مش فاهم حاجه
لان هما بيقللو المنهج وبيكروتوه كمان في الشرح عشان مفيش وقت

واللي كان بيحضر ومابيغبش ولا محاضره وجه غاب مثلا في العرض هايتظلم
بعكس واحد محضرشمحضرات وحضر العرض ونجحوه اونطه

هايخدونا من اول النهار لاخره
في الوقت اللي انت عايز تظبط نفسك فيه
اللي وراه تمرين واللي وراه شغل واللي وراه اي مصلحه واللي وراه دوره مش هايعرف ياخدها

وبتوع سنه رابعه اللي مخدوش التربيه العسكريه مش هايعرفو ياخدوها الا في الاجازه الكبيره شهر بحاله

من الاخر
العرض مظهر ووجهه مشرف لتربيه رياضيه كلها
وهو ده كل الي بنكسبه من ورا الحكايه دي
والصحبه الحلوه كمان

بس بعد ما الطالب يمشي من الكليه هايكسب ايه هايلائي نفسه تايه مش عارف حاجه
لانه الكليه ماديتلوش الخبره الكافيه انه يتعاملمع الحياه وماديتلوش فرصه يزود خبراته لانها هاتقفله
الوقت بتاعه بسبب العرض

وفي الاخر بيدوك بومبه مش عايز اقول كلمه تانيه

كليه تربيه رياضيه جامعه المنصوره
هي المستفيد الوحيد من العرض

الطلاب هتستفاد صحيح لكن استفاده وقتيه ليس اكثر من ذلك
احنا عملنا عرض اسبوع شباب الجامعات العرب
مخدناش حتي شهاده خبره تثبت ان احنا اشتركنا فيه

اسف علي الاطاله

{.... توقيع M_BaTsHaN_10 ....}

{..شخص مجهول..}

رياضى جامد اوى

رياضى جامد اوى

سجل فى : 06/08/2008

مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض   الجمعة 12 ديسمبر 2008, 6:50 am

يا استاذ محمود

أظن اتكلمت معاك قبل كده فى موضوع مشابه وقلت يا ريت نبعد ارائنا واقتراحاتنا بعيد عن الكلية وذلك ل :

1- لان وجهه النظر الى انته بتكتبها دى مش هتزود ولا تقلل من اى حاجة
2- حضرتك ممكن تكتب كلام كويس ( وجهه نظرك ) لكن متضمنش ان كل الاعضاء لهم وجهه النظر دى وبالتالى انته كده فتحت باب لكلام ملوش لازمه ومش عاوزين نسمعه اساسا
3- خلى بالك فى اعضاء خارج الكلية بل من برد مصر اساس برده انا شايف انها ملهاش لازمه يعرفو سياسة الكلية وهى ماشية ازاى
4- انته كده بتضر المنتدى عموما والادارة قبل الاعضاء

واية الفائده لو اتكلمنا عن موضوع العروض او الغياب او اى موضوع يخص ادارة الكلية انا شايف ان المواضيع الى زى دى بتعمل شوشرة على المنتدى ليس الا وبالتالى احنا الى بنجنى النتيجة
حوده انا عارف كويس ومدرك النتيجة الى ممكن نجنيها من المواضيع الى زى دى ؛؛؛
ومتزعلش منى انا بطالب باغلاق الموضوع من المشرفينن
ويا ريت تبقى المصلحة العامة للمنتدى نصب اعيننا
اكرر

اخوك
مجهـــــــــــــــــــــــ scratch ـــــــــــــــــــــــــول

{.... توقيع شخص مجهول ....}

{..M_BaTsHaN_10..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 04/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض   الجمعة 12 ديسمبر 2008, 7:08 am

وجهه نظر بردك
بس مش جريئه

انا اتكلمت عن نفسي في واحد تاني ممكن يدخل يقول رأي معاكس تماما وكتير مش واحد بس
لازم في كل موضوع نقاش يبئي في اختلاف مافيش حاجه كامله
الكمال لله واحده

واحنا بنأدمين ولو متكلمناش او مدافعناش عن حقنا يبئي مانستحقش لقب انسان وبنكون ميتين اساسا

بشكرك علي وجهه نظرك

{.... توقيع M_BaTsHaN_10 ....}

{..elkaptinhouda..}
رياضى بدأ يشتغل
رياضى بدأ يشتغل

سجل فى : 13/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض   الأحد 14 ديسمبر 2008, 1:21 am

هو احنا بنطلع من العرض باهم حاجه الصحبه الحلوه وحتى مع استاذة الكليه لانهم بيعملوك على انك اخوهم احيانا ودى حاجه كويسه غير الاستفادة العلميه اللى انتى بتستفدها من الكليه وفى ناس كتير خرجت من الكليه مش فاهمه حاجه وعلشان كده ممكن تكون صورت تربيه رياضيه مش كويسه بره بسبب ان اولاد تربيه رياضيه فى ناس فيهم مش فاهمه حاجه لانهم اصلا مكبرين دماغهم وحكايه العرض احنا ممكن نطلع بحاجات كتير مثلا :
ان انتا ممكن تبقى لما تتخرج ممكن تسافر اى بلد خارج مصر ويحتاجوا منك عرض هتعمل ايه .
والحاجه التانيه هتتعلم الانتظام فى العرض ومدى اهميه العمل الجماعى.
وعلى فكره انا مش ضد فكره ان احنا هنستفاد ايه من العرض .
بس اقولك دى حاجه اصلا احنا مرغومين عليها الوقتى ولازم نشرف الكليه بتاعنا علشان محدش
يقول ان تربيه رياضيه اى كلام ويقولوا فعلا تربيه رياضيه ليها قيمه الوقتى .
وانا معاك برده فى حكايه الشهادات بتاعنا دى والتربيه العسكريه ولازم الكليه تخلص لينا المواضيع دى
برده .

{.... توقيع elkaptinhouda ....}

{..ابن الاسلام..}
المـديـر العـــام
 المـديـر العـــام

سجل فى : 25/10/2007

مُساهمةموضوع: رد: من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض   الأحد 14 ديسمبر 2008, 3:16 am

شخص مجهول كتب:

يا استاذ محمود

أظن اتكلمت معاك قبل كده فى موضوع مشابه وقلت يا ريت نبعد ارائنا واقتراحاتنا بعيد عن الكلية وذلك ل :

1- لان وجهه النظر الى انته بتكتبها دى مش هتزود ولا تقلل من اى حاجة
2- حضرتك ممكن تكتب كلام كويس ( وجهه نظرك ) لكن متضمنش ان كل الاعضاء لهم وجهه النظر دى وبالتالى انته كده فتحت باب لكلام ملوش لازمه ومش عاوزين نسمعه اساسا
3- خلى بالك فى اعضاء خارج الكلية بل من برد مصر اساس برده انا شايف انها ملهاش لازمه يعرفو سياسة الكلية وهى ماشية ازاى
4- انته كده بتضر المنتدى عموما والادارة قبل الاعضاء

واية الفائده لو اتكلمنا عن موضوع العروض او الغياب او اى موضوع يخص ادارة الكلية انا شايف ان المواضيع الى زى دى بتعمل شوشرة على المنتدى ليس الا وبالتالى احنا الى بنجنى النتيجة
حوده انا عارف كويس ومدرك النتيجة الى ممكن نجنيها من المواضيع الى زى دى ؛؛؛
ومتزعلش منى انا بطالب باغلاق الموضوع من المشرفينن
اكرر

اخوك
مجهـــــــــــــــــــــــ scratch ـــــــــــــــــــــــــول

وجهه نظر صحيحه
النقاش فى سياسيات الكليه لن يفيد بشىء
فنحن لسنا فى منتدى رسمى لكليه التربيه الرياضيه
وارائنا ونقاشتنا الخاصه بسياسات الكليه ليس منها فائده
يغلق لعدم جدوى النقاش فيه
402

{.... توقيع ابن الاسلام ....}

سبحانك الله وبحمدك..اشهد الا اله الا انت..استغفرك واتوب اليك

لست الافضل ولكن لى اسلوبى ساظل دائما اتقبل اراء الناقد والحاسد.... فالاول يصحح مسارى .. والثانى يزيد من اصرارى...

مللت الاقنعة الزائفة والوجوه الخائنة
احتاج الى روح طاهرة لم تدنسها اثام الخيانة

اسمى حسام...وألقب بأبن الاسلام...مؤمن برسول الرحمن...فالدين الحق الاسلام

اموت ويبقى كل ما كتبته ذكرى....فياليت كل من قرأ خطى دعا لى

من وجهة نظرك أيه وجه الاستفاده العائده على الطلاب من العرض

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1