سلاسل رووووووعه
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين))
اهلا بك عزيزى الزائر فى منتدى كليه التربيه الرياضيه
عليك التسجيل لتتمكن من معاينه المنتدى


~ اهلا بك يا (زائر) فى منتدى كليه التربيه الرياضيه ..عدد مساهماتك حتى الان 0 ~
الرئيسيةالبوابةالأعضاءبحـثالتسجيلدخول

 
 
    اسم الموضوع: تدريب محاسبين الثلاثاء 26 يوليو 2016, 10:46 pm من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الخميس 21 يوليو 2016, 12:05 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: مراكز تدريب محاسبين الثلاثاء 14 يونيو 2016, 12:25 am من طرفayaAlrowad    اسم الموضوع: لماذا كان الإسراء ليلاً ولم يكن نهاراًالأحد 10 أبريل 2016, 11:35 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: التصوف جلاء القلب وتطهيرهالخميس 03 ديسمبر 2015, 5:49 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: العقاب بالضرب في التربية الإسلاميةالإثنين 16 نوفمبر 2015, 1:38 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: Happy New Yearالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:49 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: على شاطئ مجهول الأربعاء 28 أكتوبر 2015, 11:29 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: هام جدا يرجى دخول الجميعالأربعاء 28 أكتوبر 2015, 10:53 pm من طرفAdM!N    اسم الموضوع: وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِينَالجمعة 25 سبتمبر 2015, 7:04 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: مفصل الركبة واصاباتة وكيفية العلاج منها مهم جداااااااااااا.الثلاثاء 08 سبتمبر 2015, 11:43 pm من طرفاشرف حنفى    اسم الموضوع: الدعوة للإصلاح والصلاح وسبيل النجاح والفلاحالأحد 30 أغسطس 2015, 5:59 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: اختلطت الحلول وأظلتنا فتن نبوءة الرسولالثلاثاء 04 أغسطس 2015, 4:09 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما حكم من أفطر قبل غروب الشمس معتقدا غروبهاالجمعة 26 يونيو 2015, 1:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: شروط وجوب الصيامالأحد 14 يونيو 2015, 5:53 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: لم جعل الله معراجا لرسول الله صلى الله عليه وسلم يصل به إلى السمواتالخميس 21 مايو 2015, 6:58 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: ما الحكمة أن الله جعل الإسراء والمعراج فى الليلالأحد 10 مايو 2015, 8:06 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: جهاد العلماء فى العصر الحديثالخميس 30 أبريل 2015, 5:05 pm من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: الإسراء والمعراج العلوم الوهبية والأسرار الربانيةالثلاثاء 21 أبريل 2015, 2:31 am من طرفضحكة خجل    اسم الموضوع: فيديوهات تعليمية لسباحة الظهر (باك ستروك)الخميس 02 أبريل 2015, 9:31 pm من طرفبدوى منتصر
 

شاطر | 
 

 سلاسل رووووووعه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل
كاتب الموضوعرسالة
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: سلاسل رووووووعه   الأحد 04 نوفمبر 2007, 12:12 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..MeMe..}
رياضى مننا وعلينا
رياضى مننا وعلينا

سجل فى : 09/10/2007
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الإثنين 05 نوفمبر 2007, 11:01 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



حلوين اوي

{.... توقيع MeMe ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأربعاء 07 نوفمبر 2007, 6:18 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ههههههههه ماشى ايه الرد الطويل ده بس الحمد لله رضا كويس ان فى حد بيعبر شكرا ليكى

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الثلاثاء 08 أبريل 2008, 11:14 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



عاجبنى مووووووووت التالت ده
شكلك كده يا فلسطينى بتجيب حاجات مستورده
ابقى افتكرنا كده بحاجه محنا برده زمايل اداره واحده ولا القسم بتاعك ملوش حق عليك
؟؟؟؟؟؟؟؟
احنا برده ناس اداريه زى ما بيقولو قسم البدل يعنى
يعنى الاناقه يعنى الشياكه
وسمعنى احلى سلام لقسم ادراه قسم بهوات الكليه احلى ناس وعلى راسهم د_سعد

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأحد 13 أبريل 2008, 5:32 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يانهار أبيض ياسمر بس بس استرى عليا الناس هاتعرف انى شغال فى المستورد ويبلغوا فيا ههههههههههههههههههه والقسم عليا له كتير بجد دكاترة وزمايل ليا مش هاقدر ارد الجمايل دى طبعا بس بحاول وشكرا ليكى بجد على المرور والرد الجميل ده واتفضلى والمرة الجاية هاعمل حسابك هههههههه

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأحد 13 أبريل 2008, 6:02 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



هستر عليك
بس لازم تدينى حاجه كده توتو على كبوتو
ولا اقولك شغلنى معاك وانا مش هجيب سيره لحد

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الإثنين 14 أبريل 2008, 7:16 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



الله يسهلك ياشاطرة قال اشغلك معايا دانتى بتاع ادارة وفاهمة فى التسويق وعلى رأى المثل دارى على شمعتك تقيد ههههههههه المرة الجاية

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الخميس 17 أبريل 2008, 5:46 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ماشى بقا كده بكره قسم ادراه لا ادره بس ده كل الكليه هتعرف انك شغال فى المستورد وكمان بقا هكدب واقول انك شغال فى التهريب
وبتستغل دراستك للتسويق فى الشغل ده
والكلام بقا يوصل لدكتور سعد
وانت عارف بقا الباقى يا شاطر

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الخميس 17 أبريل 2008, 8:30 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يمى يمى استنى كده يمكن مقعش ركبى بتخبط على الجيراااان ههههههه انا قصدى يعنى ان الشغلانة دى خطرة ( مع كسر الخاء ) وانا خايف تتبهدلى بس ههههه بس لو مصرة هاتى معاكى شمسية ...

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..RAMBO..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 17/02/2008
السٌّمعَة : 8




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الخميس 17 أبريل 2008, 8:53 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ههههههههههههههه
تسلم ايديك يا فلسطينى فية منها تقليد
و شكرا على الموضوع

{.... توقيع RAMBO ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأحد 20 أبريل 2008, 6:50 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يعنى مش خايف يا هشام حاااااااااااااااااضر هوريك

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأحد 20 أبريل 2008, 7:19 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



هههههههههههههههههه اللى قادر على حاجة يعملها دانا الفلسطينى والأجر على الله

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأحد 20 أبريل 2008, 7:21 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



كفايه يا بابا انى قسم اداره يعنى اللى ضهر بطنه متوجعوش
ههههههههههههههههههه

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأحد 20 أبريل 2008, 7:30 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



منا برده قسم إدارة

واللى له ظهر ... ميضربش على شاشتة
وإكفى القدرة على فومها ... الفول يقع منها
والباب اللى يجيلك منة الريح ... شيلة وركب قبنوري
وصباح الخير ياصاحبى ... مساؤوو نابت وحلاوتك بالعجوة
واللى يتكسف من بنت عمة ميجيبش منها خضار


{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الثلاثاء 22 أبريل 2008, 9:23 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يا مامى يا مامى خوفتنى

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الثلاثاء 22 أبريل 2008, 9:31 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



يااااااااااااه دى انتى طلع قلبك رهيف قوى ههههههههه

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..الست خوخه هانم..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 05/02/2008
السٌّمعَة : 2




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الثلاثاء 22 أبريل 2008, 11:56 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ايه ياهشام مالك اجمدى شويه ياسمر ليفكرونا بنخاف
بس بجد تسلم ايديك هستنى هديتى
قشطه ههههههههه

{.... توقيع الست خوخه هانم ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأربعاء 23 أبريل 2008, 12:15 am

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



ههههههههههههههههههههههه مين اللى بيخاف ده احنا ادااااااااااااااااااااره
يعنى د_سعد
يعنى الناس الجامده

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأربعاء 23 أبريل 2008, 5:12 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



هههههههههههههه ولا الهوى

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأربعاء 23 أبريل 2008, 5:50 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



نعم؟

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأربعاء 23 أبريل 2008, 5:55 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



[size=29]بقولك ولا الهوى سعتك ومحدش يعرف يعمل معايا حاجة ومتروحيش تلميلى ناس ههههههههه

على فكرة انتى نفضتيلى طلبت منك تقوليلى مكان مذكرة المعسكرات ماشى وانا اللى بقول بتوع ادارة جدعان اظاهر اغير فكرتى ...[/size]

{.... توقيع elflestiny ....}
 
 avatar
 
{..SAMAR_M..}
رياضى عنيد
رياضى عنيد

سجل فى : 29/01/2008
السٌّمعَة : 0




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الأربعاء 23 أبريل 2008, 11:59 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



لا والله ازاى مخدتش بالى بس
بس والله ما اعرف هو نزل اصلا ولا لا
لو عرفت هقولك

{.... توقيع SAMAR_M ....}
 
 avatar
 
{..elflestiny..}

رياضى جامد اوى


رياضى جامد اوى

سجل فى : 03/09/2007
السٌّمعَة : 18




مُساهمةموضوع: رد: سلاسل رووووووعه   الإثنين 28 أبريل 2008, 5:44 pm

ضع بريدك للاشتراك فى القائمه البريديه لمنتدى كليه التربيه الرياضيه :  
سيتم ارسال رساله تفعيل الاشتراك الى البريد الذى يتم التسجيل به ولن يتم الاشتراك بالمجموعه قبل الضغط على رابط التفعيل بالرساله



خلاص سماح المرة دى
scratch

{.... توقيع elflestiny ....}
 

سلاسل رووووووعه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى كليه التربيه الرياضيه جامعه المنصوره ((مقهى الرياضيين)) :: المنتدى العام :: منتدى المواضييع العامه-
جميع الحقوق محفوظه لكليه التربيه الرياضيه tity.topgoo.net © . تصميم وتطوير :ابنـ الاسلامـالرئيسيه |قوانين المنتدى |مراسله الاداره  | فضفضه كول | احلى منتدى
© phpBB | انشئ منتدى | منتدى مجاني للدعم و المساعدة | إتصل بنا | التبليغ عن محتوى مخالف | الحصول على مدونة مجانية
عالم فضفضه كول